گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی محسن
فهرست مطالب
سیستم سوخت رسانی انژکتوری ۱
عملگرها ۳
پمپ بنزین ۶
سنسورهای فشار هوای منیفولد ۹
سنسوردمای هوای ورودی ۱۱
رله دوبل ۱۲
سنسور ضربه ۱۳
سنسور سرعت خودرو ۱۶
پتانسیو متر تنظیم CO ۲۰
انژکتورها ۲۱
واحد کنترل مرکزی ECU ۲۳
روش تجدید حافظه ۲۶
انواع سیستم انژکتوری ۲۷
سنسور فشار منیفولد هوای ورودی ۲۹
سنسور دور موتور ۳۳
سنسور دمای هوای ورودی ۳۵
سنسور دمای مایع سیستم ۳۵
کویل دوبل ۳۹
استپ موتور ۴۰
انژکتورها ۴۱
پمپ بنزین برقی ۴۲
پیش گرمکن دریچه گاز ۴۴
رله قطع کن کمپرس کولر ۴۵
لامپ عیب یاب ۴۷
کانکتور اتصال ۴۷
نمایشگر دور موتور ۴۸
سیستم سوخت رسانی انژکتوری:
۱ـ واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu) موتور(
۲ ـ سنسور دور موتور
۳ ـ سنسور فشار هوای منیفولد
۴ ـ پتانسیومتر دریچه گاز
۵ ـ سنسور دمای آب
۶ ـ سنسور دمای هوای ورودی
۷ ـ سنسور سرعت خودرو
۸ ـ اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)
۹ ـ باتری
۱۰ ـ رله دوبل (در خودرو پژو ۲۰۶ مالتی پلکس وجود ندارد)
۱۱ ـ کویل دوبل
۱۲ ـ باک بنزین
۱۳ ـ پمپ بنزین
۱۴ ـ صافی بنزین
۱۵ ـ ریل سوخت
۱۶ ـ رگولاتر فشار سوخت (در خودرو پژو ۲۰۶ بر روی پمپ بنزین نصب شده است . فشار آن در پژو پارس با سیستم مگنتی مارلی۵/۲ بار و پارس وسمند با سیستم ساژم حدود ۳ بار وپیکان انژکتوری ۵/۳ بار است)
۱۷ ـ انژکتور
۱۸ ـ مخزن کنیستر (در خودروهای ما نصب نشده است)
۱۹ ـ شیر برقی کنیستر (در خودروهای مانصب نشده است )
۲۰ ـ دریچه گاز
۲۱ ـ گرم کن دریچه گاز (فقط در خودروهای پارس وسمند نصب شده است)
۲۲ ـ موتور مرحلهای دور آرام
۲۳ ـ لامپ اخطار سیستم جرقه و انژکتور
۲۴ ـ سوکت اتصال به دستگاه عیب یاب
۲۵ ـ سنسور ضربه
۲۶ ـ سوییچ فشار فرمان هیدرولیک (فقط در خودرو پژو ۲۰۶ وجود دارد)
(( برای دانلود کلیک کنید ))
:: برچسبها:
گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی محسن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0